دانش آموختگانی که در مرداد ماه موفق به انجام امور فراغت از تحصیل نشده اند توجه نمایند

بزودی تاریخ جدید مراجعه فارغ التحصیلان جهت انجام امور فراغت ازتحصیل (تسویه حساب آموزشی،مالی و اداری) مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد  ، بنابراین با توجه به برگزاری امتحانات ترم تابستان (دوم الی نهم شهریور) ،و در ادامه ی آن اعلام نتایج کنکور و ثبت نامهای دانشجویان جدیدالورود (شهریور و مهر)، تأکید می گردد بدون هماهنگی قبلی با واحد دانش آموختگان ، به دانشگاه مراجعه نفرمایید .

 آندسته از دانشجویانی که در تاریخ های 22،21و 23 مرداد شرایط انجام امور فراغت ازتحصیل (تسویه حساب آموزشی،مالی و اداری) را نداشتند و متقاضی دریافت گواهی فارغ التحصیلی نیز می باشند لازم است طی هفته آینده ابتدا به سایت دانشگاه مراجعه و پس از مطلع شدن از تاریخ جدیدی که برای انجام امور فراغت ازتحصیل دانش آموختگان درنظر گرفته خواهد شد به دانشگاه مراجعه نمایند.

ضمناً دانشجویانی که تا تاریخ 30 مرداد92 امور مربوط به فراغت از تحصیل خود را بطور کامل انجام داده اند ، پس از 20شهریور ماه92 ،جهت دریافت گواهینامه پایان تحصیلات به دانشگاه مراجعه نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 30 / 5برچسب:فارغ التحصیلان,دانش آموختگان,دیلمان یونی,وبلاگ دانشگاه دیلمان,deylamanuni, | 15:39 | نویسنده : امور دانش آموختگان |